SPOLEČNOST RENAULT TRUCKS SE ZÚČASTNILA PRVNÍHO VIRTUÁLNÍHO VELETRHU
2.7.2012
Společnost Renault Trucks se 5. června zúčastnila vůbec prvního veletrhu konaného exkluzivně v prostředí internetu. Jednalo se o první Virtuální veletrh dopravy a logistiky.
Společnost Renault Trucks zde prezentovala své produkty Řešení Optifuel, Optifleet a svou nabídku vozidel značky Clean Tech. Společnost Renault Trucks coby průkopník na poli vývoje aplikací pro smartphony, nepřehlédnutelně přítomná na sociálních sítích a v diskusních fórech, tak potvrdila svou pozici výrobce spjatého s inovacemi a s moderními komunikačními prostředky.
Společnost Renault Trucks se 5. června zúčastnila vůbec prvního veletrhu uspořádaného výhradně v prostředí internetu. Akce přístupná exkluzivně prostřednictvím internetu poskytla značce originální příležitost k oslovení svých zákazníků. Díky tomuto revolučnímu počinu bylo zákazníkům umožněno bez ohledu na čas a vzdálenost navštívit skutečnou výstavní halu a získat informace (videozáznamy, tiskové zprávy,...) o produktech a službách společnosti Renault Trucks. Dále mohli zákazníci chatovat s odborníky výrobce, kteří byli na chatu k dispozici pro zodpovězení všech jejich otázek.
Společnost Renault Trucks prezentovala na svém virtuálním stánku čtyři hlavní témata. První dvě témata byla věnována problematice snižování spotřeby paliva prostřednictvím Řešení Optifuel se zvláštním důrazem na produkt Optifleet, telematické řešení pro monitorování a řízení firemního vozového parku. Dalším tématem byla nabídka vozidel značky Clean Tech, pod kterou jsou zahrnuta vozidla s elektrickým, hybridním a CNG pohonem. V neposlední řadě výrobce využil této příležitosti k prezentaci svých špičkových inovativních aplikací pro smartphony, jako je zejména Time Book, kniha jízd pro 21. století, NavTruck, jediná GPS aplikace určená speciálně pro těžká nákladní vozidla a dostupná pro iPhone a Android, či Deliver Eye, aplikace umožňující v případě zpoždění dodávky nebo poškození zboží odeslání fotografie s údajem o místě a času jejího pořízení.
Společnost Renault Trucks svou účastí na tomto 100% digitálním veletrhu potvrdila své odhodlání udržovat krok s dobou a využívat všechna média - včetně těch nejmodernějších - k trvalému prohlubování vztahů se svými zákazníky.