Společnost DHL se stala oficiálním přepravcem FC Bayern Mnichov
29.8.2014
Oficiálním prémiovým partnerem německého fotbalového klubu Bayern Mnichov se tento týden stala společnost DHL. Zajišťovat bude kompletní logistickou podporu klubových obchodních aktivit a mimo jiné bude distribuovat veškeré reklamní zboží, které nakupují fanoušci tohoto klubu po celém světě. O uzavření šestiletého partnerství informovali zástupci obou firem na tiskové konferenci pořádané v mnichovské Allianz Aréně.
DHL, jako logistický partner, spolehlivě přepravuje reklamní předměty fanouškům již několik let. Nyní se však spolupráce dostává na vyšší úroveň, kdy záměrem klubu je i využití odborných znalostí elektronického obchodování společnosti DHL. Stále více lidí nakupuje v internetových obchodech a jen stěží bychom hledali jiný sport, který přitahuje tolik fanoušků jako právě fotbal. Stejně jako mezinárodní obchod propojuje ekonomiky, tak i fankluby mistrovských týmů stírají státní hranice a mužstva mají své fanoušky po celém světě.
„FC Bayern Mnichov je globální hráč, jehož fanouškovská základna se neustále rozšiřuje v mnoha zemích, a to na všech kontinentech,“ říká Karl-Heinz Rummenigge, předseda představenstva FC Bayern Mnichov. „Právě jsme absolvovali cestu po Spojených státech, která nám opět ukázala, jak obrovský potenciál pro nás představují zahraniční trhy. Se společností DHL, celosvětově uznávaným logistickým partnerem, máme v úmyslu dále rozšířit online kontakt s našimi fanoušky a tím i mezinárodní prodej našich klubových reklamních předmětů.“
Kromě Německa a Spojených států jsou velmi rychle rostoucími a i pro fotbal atraktivními trhy Čína a další asijské země. Právě kvalitní logistika představuje značnou konkurenční výhodu pro vedoucí kluby jako FC Bayern Mnichov, a to především v oblasti přepravy reklamních předmětů. Ať už jde o doručení zboží během několika hodin v den objednání, pružnou dobu doručení nebo pojetí logistiky jako zdroje přidané hodnoty.
Frank Appel, CEO Deutsche Post DHL, při uzavření partnerství řekl: „Naše služby vytvoří silnou základnu pro dosažení podnikatelských úspěchů, tuzemských i mezinárodních. Dvě silné a mezinárodně uznávané značky jako FC Bayern Mnichov a DHL budou vzájemně těžit i ze sponzoringu.“
Díky této dohodě získala DHL široká reklamní práva spolu se závazkem exkluzivní spolupráce v oblasti logistiky, kompletního zajištění elektronického obchodování i tradičních poštovních služeb. Tato práva zahrnují natáčení reklamních spotů, PR akce a použití společného loga. Sponzorování sportovních událostí hraje již několik let klíčovou roli v marketingové komunikaci obou hlavních značek skupiny Deutsche Post DHL. Od fotbalu přes Formuli 1 až po rugby – DHL spolehlivě přepravuje vybavení a využívá mezi zákazníky oblíbené sporty, aby podpořila prezentaci své obchodní značky. Značka Deutche Post je zase dlouholetým partnerem Německé fotbalové asociace (DFB) a oficiálním sponzorem národního fotbalového poháru i německého reprezentačního fotbalového týmu.
Zdroj: www.logisticsatoz.com