Historie novinek

DSV otevírá v severním Německu nové logistické centrum

17.07.2014

Rostoucí počet přeprav a manipulací v Německu podpořila DSV konsolidací dvou menších poboček do jednoho logistického centra o rozloze 54 000 metrů čtverečních.

DSV otevírá v severním Německu nové logistické centrum
 
DSV otevírá v severním Německu nové logistické centrum
Rostoucí počet přeprav a manipulací v Německu podpořila DSV konsolidací dvou menších poboček do jednoho logistického centra o rozloze 54 000 metrů čtverečních. Přestěhovány byly dvě současné pobočky v Ladbergenu a Osnabrücku do nové lokality ve Westerkappelnu, který je situován 80 kilometrů východně od nizozemských hranic.
 
Budova o rozloze 54 000 čtverečných metrů je tvořena cross dockovým terminálem, který zabírá téměř pětinu plochy a má k dispozici 99 nakládkových míst. Další významnou část logistického centra tvoří kanceláře pro 200 zaměstnanců. Díky těmto parametrům se Westerkappeln stane jedním z hlavních logistických center v Německu a kromě silničních zásilek zde bude probíhat i manipulace zásilek námořních.
Specialitou nového centra je vestavěný pásový dopravník. Nový dopravníkový systém umožnuje přesun palet v rámci centra pomocí zvedáku a snižuje tak potřebu využití vysokozdvižných vozíků. Díky tomu je možné lépe načasovat a optimalizovat manipulační procesy a tok zboží je tak plynulejší. Kromě toho dopravníkový pás snižuje hluk a zvyšuje bezpečnost ve srovnání s tradičními vysokozdvižnými vozíky.
Do budoucna se počítá s více než 2600 zásilkami, které se budou denně distribuovat z Westerkapplenu. Přímými linkami bude přepravováno různorodé zboží do celého Německa a evropských obchodních a průmyslových center. Nová lokalita hraje také důležitou roli v současné evropské distribuční síti DSV jako překladiště pro Rusko a Skandinávii.
A nejen to, ve Westerkapplenu budou konsolidovány zásilky pro automobilový průmysl od více než 1000 dodavatelů z celé Evropy a odtud pak poputují do kontejnerového střediska DSV v Brémách. Zásilky do zámoří pak budou přepravovány do přístavů Hamburk nebo Bremerhaven.
DSV otevírá v severním Německu nové logistické centrum
 
DSV otevírá v severním Německu nové logistické centrum
Rostoucí počet přeprav a manipulací v Německu podpořila DSV konsolidací dvou menších poboček do jednoho logistického centra o rozloze 54 000 metrů čtverečních. Přestěhovány byly dvě současné pobočky v Ladbergenu a Osnabrücku do nové lokality ve Westerkappelnu, který je situován 80 kilometrů východně od nizozemských hranic.
 
Budova o rozloze 54 000 čtverečných metrů je tvořena cross dockovým terminálem, který zabírá téměř pětinu plochy a má k dispozici 99 nakládkových míst. Další významnou část logistického centra tvoří kanceláře pro 200 zaměstnanců. Díky těmto parametrům se Westerkappeln stane jedním z hlavních logistických center v Německu a kromě silničních zásilek zde bude probíhat i manipulace zásilek námořních.
Specialitou nového centra je vestavěný pásový dopravník. Nový dopravníkový systém umožnuje přesun palet v rámci centra pomocí zvedáku a snižuje tak potřebu využití vysokozdvižných vozíků. Díky tomu je možné lépe načasovat a optimalizovat manipulační procesy a tok zboží je tak plynulejší. Kromě toho dopravníkový pás snižuje hluk a zvyšuje bezpečnost ve srovnání s tradičními vysokozdvižnými vozíky.
Do budoucna se počítá s více než 2600 zásilkami, které se budou denně distribuovat z Westerkapplenu. Přímými linkami bude přepravováno různorodé zboží do celého Německa a evropských obchodních a průmyslových center. Nová lokalita hraje také důležitou roli v současné evropské distribuční síti DSV jako překladiště pro Rusko a Skandinávii.
A nejen to, ve Westerkapplenu budou konsolidovány zásilky pro automobilový průmysl od více než 1000 dodavatelů z celé Evropy a odtud pak poputují do kontejnerového střediska DSV v Brémách. Zásilky do zámoří pak budou přepravovány do přístavů Hamburk nebo Bremerhaven.

Přestěhovány byly dvě současné pobočky v Ladbergenu a Osnabrücku do nové lokality ve Westerkappelnu, který je situován 80 kilometrů východně od nizozemských hranic.

Budova o rozloze 54 000 čtverečných metrů je tvořena cross dockovým terminálem, který zabírá téměř pětinu plochy a má k dispozici 99 nakládkových míst. Další významnou část logistického centra tvoří kanceláře pro 200 zaměstnanců. Díky těmto parametrům se Westerkappeln stane jedním z hlavních logistických center v Německu a kromě silničních zásilek zde bude probíhat i manipulace zásilek námořních.

Specialitou nového centra je vestavěný pásový dopravník. Nový dopravníkový systém umožnuje přesun palet v rámci centra pomocí zvedáku a snižuje tak potřebu využití vysokozdvižných vozíků. Díky tomu je možné lépe načasovat a optimalizovat manipulační procesy a tok zboží je tak plynulejší. Kromě toho dopravníkový pás snižuje hluk a zvyšuje bezpečnost ve srovnání s tradičními vysokozdvižnými vozíky.

Do budoucna se počítá s více než 2600 zásilkami, které se budou denně distribuovat z Westerkapplenu. Přímými linkami bude přepravováno různorodé zboží do celého Německa a evropských obchodních a průmyslových center. Nová lokalita hraje také důležitou roli v současné evropské distribuční síti DSV jako překladiště pro Rusko a Skandinávii.

A nejen to, ve Westerkapplenu budou konsolidovány zásilky pro automobilový průmysl od více než 1000 dodavatelů z celé Evropy a odtud pak poputují do kontejnerového střediska DSV v Brémách. Zásilky do zámoří pak budou přepravovány do přístavů Hamburk nebo Bremerhaven.

 

Zdroj: http://www.logisticsatoz.com/



 
 

 






Centrum přeprav - poptávkový systémCentrum přeprav
Specializovaný poptávkový systém

www.centrum-preprav.cz